Vânzările Ranbaxy în România au avansat cu 12,5% în primul trimestru, de la 24 de milioane de dolari în primele trei luni ale anului trecut la 27 de milioane de dolari, reprezentând unul dintre principalii factori de creştere a diviziei europene, a anunţat grupul farmaceutic indian Ranbaxy.
În primul trimestru Ranbaxy a avut în Europa vânzări de 74 milioane de dolari, cu 10% mai mari decât în ianuarie-martie anul trecut.
La nivel de grup vânzările nete consolidate au scăzut cu 12,4%, de la 541 milioane de dolari la 474 milioane de dolari.
Profitul după taxe al grupului a scăzut de peste trei ori în perioada analizată, de la 209 milioane de dolari la 67 milioane de dolari. Ranbaxy Laboratories, cel mai mare producător de medicamente din India, a preluat în luna martie 2006 de la fondul de investiţii Advent International un pachet de acţiuni, reprezentând 96,7% din acţiunile Terapia Cluj-Napoca, pentru 324 milioane de dolari.
Grupul japonez farmaceutic Daiichi Sankyo a devenit acţionarul majoritar al Ranbaxy Laboratories după finalizarea achiziţiei a 64% din acţiuni la începutul lunii octombrie 2008.
Terapia Ranbaxy estimează că afacerile companiei vor creşte până în 2015 la 450-500 milioane lei, de la 350 milioane lei anul trecut, ca urmare a lansării de noi produse şi a majorării consumului de medicamente generice, a declarat, în ianuarie directorul general al producătorului farma Dragoş Damian.
Vânzările Ranbaxy în România au avansat cu 12,5% în primul trimestru, de la 24 de milioane de dolari în primele trei luni ale anului trecut la 27 de milioane de dolari, reprezentând unul dintre principalii factori de creştere a diviziei europene, a anunţat grupul farmaceutic indian Ranbaxy.
În primul trimestru Ranbaxy a avut în Europa vânzări de 74 milioane de dolari, cu 10% mai mari decât în ianuarie-martie anul trecut.
La n