"Nu mai amînaţi. Achiziţionaţi-vă propriul dv. norişor" ne spune, cu entuziasm, vocea de la salteaua Turbomaximus, una dintre mîndriile Topshop-ului. E o saltea altfel, mult mai naturală, un pat în sine (noţiunea de pat e deja estompată în raportul cu saltelele exhaustive) care-ţi oferă toate lucrurile de care te-au frustrat celelalte saltele. Confortul se realizează prin antiteză: produsul nou îţi asigură tot ceea ce ai pierdut şi n-ai ştiut - ori din ignoranţă, ori pentru că noul produs nu exista încă. De fapt, produsul novator se naşte din defectele vechilor produse: Turbomaximus are grijă de coloana ta, prevenindu-i deformarea; este confortabilă; pe ea, cearşaful nu alunecă; poate fi păstrată într-un dulap. Producătorul a luat în seamă toate detaliile, obsesiile şi angoasele din mintea unei gospodine în luptă cu sistemul consumist. Demonstraţia teleshopping-ului chiar asta urmăreşte: să-i demonteze, pas cu pas, fricile gospodinei, inoculîndu-i, în schimb, asigurări punctuale. Chestia cu norişorul e cireaşa de pe tort: nu se poate să faci o demonstraţie fără o fărîmă de poezie sau metaforă. De altfel, aceeaşi voce precizează că salteaua poate fi folosită şi în scopuri intelectuale: la uitat la televizor sau, chiar, la citit. Tigaia magică este un alt produs promoţional Topshop. Aici, accentul se pune categoric pe salvgardarea sănătăţii clientului: toate celelalte tigăi (iarăşi pe principiul noi şi ceilalţi, drepţii şi greşiţii, binele şi răul )
duceau la creşterea colesterolului, boli cardiovasculare etc. De ce? Pentru că foloseau prea mult ulei. Povestea tigăii magice e simplă: pur şi simplu reduce uleiul, o singură picătură fiind de ajuns pentru orice. Motivaţia tehnică pare simplă. E vorba de coloana cu aer cald, care o face "simplă şi eficientă". De fapt, tigaia magică e mai deşteaptă: promoţia ei se bazează strict pe simplitate şi pe prezentarea