Pe un panou mare de comanda sunt afisate numarul de comenzi – peste 25.000 de comenzi de la ora 7 fara 10 cand s-a dat startul de Black Friday.
Pe un alt monitor sunt afisate imagini in direct de la Flanco Orhideea. Iulian Stanciu, general manager eMag, sta “cu ochii lipiti” de multiplele informatii afisate in timp real pe cele 5 monitoare de mari dimensiuni.
UPDATE 08:00
Numarul simultan de vizite pe site este de peste 130.000 de unici pe site, constant, in timp ce pe mobile sunt active peste 7.000 de oameni, conform statisticilor.
Citeste si:Black Friday „impartit” in 2013: ce retaileri organizeaza evenimentul pe 22 si cine pe 29 noiembrieFenechiu anunta trei oferte preliminare pentru privatizarea CFR MarfaBlue Air a primit noua oferte de preluare si ar putea fi cumparata de companii din Asia
La ora 6:52, inainte de a da drumul promotiilor, “se inghesuiau”pe serverele eMag peste 225.000 de unici. Sunt vizitate circa 6 pagini/vizita de catre “vanatorii de oferte”, conform statisticilor companiei.
Atmosfera este fierbinte aici, in camera de comanda – “inlocuiesc Lego? S-au epuizat produsele!”, spune un manager eMag, cu ochii in monitoare. Le inlocuieste cu alte produse, pe masura ce se vand.
iMac-ul de 10.000 de lei s-a vandut la ora 08:04.
Pe un panou mare de comanda sunt afisate numarul de comenzi – peste 25.000 de comenzi de la ora 7 fara 10 cand s-a dat startul de Black Friday.
Pe un alt monitor sunt afisate imagini in direct de la Flanco Orhideea. Iulian Stanciu, general manager eMag, sta “cu ochii lipiti” de multiplele informatii afisate in timp real pe cele 5 monitoare de mari dimensiuni.
UPDATE 08:00
Numarul simultan de vizite pe site este de peste 130.000 de unici pe site, constant, in timp ce pe mobile sunt active peste 7.000 de oameni, conform statisticilor.
Citeste si:Black Friday „impartit”