Dupa ce in anii anteriori titlul de agentia anului la festivalul de branding si publicitate online Internetics a fost castigat de companii cunoscute in domeniu, in 2009 castigatorul a fost o surpriza, FourHooks nefiind un nume tocmai celebru in piata avand in vedere ca s-a infiintat in aprilie.
Desi face parte din grupul Metropotam, care dezvolta publicatia online de recomandari pentru petrecerea timpului liber metropotam.ro, iar pana acum a avut clienti precum Nestlé, Microsoft, Discovery, sau Ursus Breweries (filiala locala a SABMiller, unul dintre cei mai importanti producatori de bere la nivel mondial), compania a iesit in centrul atentiei odata cu castigarea titlului de agentia anului si a inca trei premii pe sectiuni din sase nominalizari la cea de-a noua editie a festivalului Internetics.
Premiul cel mai important l-au obtinut la categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare" cu lucrarea "Metropotam Interbelic" creata pentru brandul Timisoreana (client Ursus Breweries), iar premiile pe sectiuni cu lucrarile Metropotam Interbelic (Timisoreana-Ursus Breweries) si Discovery Metropotam pentru Discovery Romania.
“Nu ne propusesem premiul de agentia anului. Am inscris patru lucrari care erau si cele mai vizibile ale noastre si obiectivul era sa aratam ce am facut. Ce speram dupa acest festival este sa fie mai multi clienti pe piata care sa aiba deschiderea pentru proiecte speciale, nu doar campanii de bannere. Deja noi am fost contactati de oameni care vor sa ne intalnim, iar proiectul ne face cunoscuti putin, dar trebuie sa demonstram. In continuare, cred ca vor fi zeci de propuneri facute care nu se vor concretiza fie ca sunt considerate prea scumpe, fie ca necesita o parte de dezvoltare mai greu de inteles de clienti”, a declarat pentru Wall-Street, Mihaela Barsan (foto), directorul executiv al FoorHooks in varsta de 28 de ani, care i