Producatorul de materiale de constructii Duraziv a vandut anul acesta, intr-o proportie de peste 90%, produse de finisaj catre proiecte de renovare, ponderea mare a acestor lucrari in piata de constructii mentinandu-se si anul viitor, in absenta unor proiecte rezidentiale de mari dimensiuni, arata oficialii companiei.
Categoriile de produse Duraziv cel mai bine vandute catre proiectele de renovare in 2012 au ramas adezivii pentru polistiren, tencuielile decorative, gleturile, adezivii pentru placari si vopselele lavabile.
In ceea ce priveste vanzarile catre proiecte noi, cea mai mare pondere a acestora e reprezentata de sisteme complete de termo si hidroizolatii.
„Renovarile sunt lucrarile care au sustinut constant piata in ultimii ani. Proiectele noi au fost rare si de dimensiuni reduse. Comenzile din aceasta directie au presupus constructia unor locuinte individuale, piscine sau mici blocuri de locuinte, dar acestea nu au avut un volum considerabil care sa influenteze mult evolutia pietei pe care activam. Cele mai multe dintre livrarile Duraziv catre proiecte noi au vizat Bucurestiul si zonele limitrofe”, a declarat Daniel Guzu (foto), proprietar si manager Duraziv.
Cererea din piata a suferit schimbari in special in ultimii doi ani unde reprezentantii Duraziv au remarcat un numar mare de solicitari, in special din partea firmelor de constructii, pentru achizitia de sisteme complete, fie ca este vorba de lucrari de termoizolatii, hidroizolatii sau placari. Citeste si:Polonezii de la Xevin deschid un birou in Romania si cauta proiecte online in care sa investeascaGuvernul, pedagog pe probleme juridice pentru firmele cu proiecte UEGuzu vrea sa creasca afacerile Duraziv cu 25% in 2011
„Comezile catre proiecte noi au avut mai multe particularitati. In primul rand, in aceasta directie a crescut interesul pentru produsele speciale. Sunt sol