În caz de abuz semnalat la 983 (Telefonul Copilului), echipa mobilă a Protecţiei Copilului va interveni în cel mai scurt timp
De ieri, copii abuzaţi îşi pot chema întăriri. Direcţia Generală de Asistentă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Braşov a lansat marţi două noi servicii: o linie specială pentru semnalarea abuzurilor şi o echipă mobilă pregătită oricând să intervină. „Compartimentul «Telefonul copilului» este un serviciu de tip permanent, menit să primească semnalările cu privire la situaţiile de abuz, neglijare şi exploatare a copilului, să asigure consilierea telefonică în aceste situaţii şi să intervină prompt în cazurile urgente, prin intermediul echipei mobile”, a declarat Radu Mailat, purtător de cuvânt al DGASPC.
Braşovenii pot apela „Telefonul copilului” la 0268.419928 sau, mai pe scurt, la 983. Serviciul e disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv în perioada sărbătorilor legale, şi poate fi apelat de oricine doreşte să sesizeze o situaţie de abuz, neglijare, exploatare, trafic, migraţie. În caz de abuz semnalat la 983 (Telefonul Copilului), echipa mobilă a Protecţiei Copilului va interveni în cel mai scurt timp
De ieri, copii abuzaţi îşi pot chema întăriri. Direcţia Generală de Asistentă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Braşov a lansat marţi două noi servicii: o linie specială pentru semnalarea abuzurilor şi o echipă mobilă pregătită oricând să intervină. „Compartimentul «Telefonul copilului» este un serviciu de tip permanent, menit să primească semnalările cu privire la situaţiile de abuz, neglijare şi exploatare a copilului, să asigure consilierea telefonică în aceste situaţii şi să intervină prompt în cazurile urgente, prin intermediul echipei mobile”, a declarat Radu Mailat, purtător de cuvânt al DGASPC.
Braşovenii pot apela „Telefonul copilului” la 0268.419928 sau, mai pe scur