Dupa ce a fost asigurat iluminatul pasarelei de la Gara CFR, reprezentantii primariei au promis ca vor dispune realizarea unor lucrari de intretinere. Mai precis, se doreste in acest an alocarea sumei de 15 mii lei. "In aceasta suma vrem sa prindem intretinerea rampelor de urcare si intretinerea podinei. Avem in vedere schimbarea podinei pentru ca exista riscul unor accidente. In acest an nu vor fi investitii majore. Pana acum au fost montate becuri in zona pasarelei pentru a asigura iluminatul pe timp de noapte", a spus Mihai Chirica, director general la Directia Tehnica si Investitii.
Pasarela pietonala de la gara face legatura cu cartierul Alexandru cel Bun. Obiectivul a fost transmis din domeniul public al statului si din administrarea Companiei Nationale de Cai Ferate in domeniul public al municipiului Iasi. Pasarela supratraverseaza 23 linii de cale ferata din statia CF Iasi, linii partial electrificate. Lungimea pasarelei este de 246,4 metri, iar inaltimea libera sub pod este de 5,4 metri. Infrastructura e realizata din beton armat, iar suprastructura din metal, avand o o greutate de 119,6 tone.
Dupa ce a fost asigurat iluminatul pasarelei de la Gara CFR, reprezentantii primariei au promis ca vor dispune realizarea unor lucrari de intretinere. Mai precis, se doreste in acest an alocarea sumei de 15 mii lei. "In aceasta suma vrem sa prindem intretinerea rampelor de urcare si intretinerea podinei. Avem in vedere schimbarea podinei pentru ca exista riscul unor accidente. In acest an nu vor fi investitii majore. Pana acum au fost montate becuri in zona pasarelei pentru a asigura iluminatul pe timp de noapte", a spus Mihai Chirica, director general la Directia Tehnica si Investitii.
Pasarela pietonala de la gara face legatura cu cartierul Alexandru cel Bun. Obiectivul a fost transmis din domeniul public al statului si din administrarea Compani