Taximetria aeriană a prins aripi în ultimii trei ani. Şi, deşi aparent este vorba de o piaţă foarte nişată, pe ea activează deja 10-15 jucători. «Un taxi pentru drumurile noastre“. Sloganul serviciului de aerotaxi al companiei Regional Air Services redă, pe scurt, principalul avantaj al taximetriei cu avionul: acela de a scuti o mulţime de nervi şi timp pe care, îndeobşte, le asociem deplasării cu maşina, din cauza calităţii precare a drumurilor, pe de
Taximetria aeriană a prins aripi în ultimii trei ani. Şi, deşi aparent este vorba de o piaţă foarte nişată, pe ea activează deja 10-15 jucători.
«Un taxi pentru drumurile noastre“. Sloganul serviciului de aerotaxi al companiei Regional Air Services redă, pe scurt, principalul avantaj al taximetriei cu avionul: acela de a scuti o mulţime de nervi şi timp pe care, îndeobşte, le asociem deplasării cu maşina, din cauza calităţii precare a drumurilor, pe de o parte, şi traficului, pe de altă parte. De altfel, potrivit reprezentanţilor industriei, destinaţiile pentru care sunt solicitate astfel de servicii se află, în general, pe teritoriul României. Arareori pentru deplasări dintr-o parte în alta a oraşului şi mai degrabă dintr-un colţ al ţării în altul. „De foarte multe ori, aceste curse impun mai multe escale. Este, astfel, foarte uşor pentru un om de afaceri să ajungă în aceeaşi zi la mai multe şedinţe din oraşe diferite, fără a resimţi oboseala şi disconfortul transportului rutier sau al celui aerian clasic“, laudă serviciul Cristina Mitchievici, directorul de vânzări al Regional Air. În general, companiile au contracte cu toate aeroporturile şi aerodromurile interne şi cu o bună parte din cele internaţionale, singura problemă fiind faptul că „din nefericire, multe din aeroporturile noastre nu mai au program non-stop şi a început să fie dificil să organizezi un zbor cu mai multe aterizări pe aero