Viorel Micula, unul dintre patronii celui mai mai mare jucator de pe piata interna a produselor alimentare, European Drinks, a declarat, pentru Wall-Street, ca ia in considerare posibilitatea de a scoate la vanzare trustul media Centrul National Media (CNM). \"Sunt dispus sa vand daca mi s-ar oferi un pret echivalent sau mai mare cu cel necesar deschiderii a doua televiziuni\".
Daca la sfarsitul saptamanii trecute Dinu Patriciu a negat vehement orice negocieri purtate cu fratii Micula pentru cumpararea trustului media detinut de cei doi, Viorel Micula nu confirmat, insa nici nu a negat faptul ca ar fi avut sau ca vor avea loc astfel de discutii cu omul de afaceri. "Nu l-am mai vazut de mult timp pe Patriciu, dar nu cred ca dispune de suficienti bani ca sa cumpere trustul", a apreciat Viorel Micula.
In ceea ce priveste valoarea CNM, a carui posibila vanzare este speculata de peste un an de zile, Viorel Micula spune acesta valoreaza sute de milioane de euro. "Este greu sa estimez valoarea trustului. Milioane, in orice caz. Este relativ, dar cred ca poate sa ajunga la 8-900 de milioane de euro", a adaugat presedintele European Drinks.
Trustul media numara in portofoliul sau posturile de televiziune National TV si N24, Televiziunea Transilvania, reteaua Radio National FM, Radio Favorit FM si canalul specializat Film TV, un proiect inca in lucru, potrivit informatiilor facute publice pe site-ul companiei. Zvonurile legate de eventuala vindere a pachetului media dateaza inca de la inceputul anului trecut, acestea referindu-se, in special, la posturile de televiziune National TV si N24, primul cu un continut generalist, si al doilea, axat pe stiri.
Luna trecuta, N24 a avut, in medie, 26.000 de telespectatori, cu o cota de piata de aproximativ 1%, potrivit datelor TNS-AGB International, o firma de cercetare care masoara audienta televiziunilor, furn