Vânzările retailerului de produse electronice şi IT Altex vor depăşi 200 milioane de euro în acest an, de la 195 milioane de euro în 2010, luna decembrie urmând să aibă o contribuţie de circa 20%, de la 15-16% în anii precedenţi, a declarat Dan Ostahie, directorul general şi proprietarul companiei.
"După cum se ştie, luna decembrie este una dintre cele mai importante perioade de vânzări ale unui retailer. În mod normal, ultima lună anului avea o pondere de 15-16% în afacerile Altex, dar în acest an vom ajunge la o pondere de circa 20%. Atingerea acestei cote depinde de evoluţia vânzărilor din perioada 21-23 decembrie", a spus Ostahie.
În 2010, Altex a consemnat afaceri de 195 milioane euro, în creştere cu 7% faţă de rezultatele înregistrate în anul precedent, şi un profit de trei milioane euro, obţinut în principal din vânzarea de active. Ostahie a spus că în 2011 a avut loc o revenire a pieţei electroIT, care a crescut cu peste 20%, după o scădere dramatică în 2009.
"În 2012, sperăm ca România să se menţină pe creştere economică şi să influenţeze pozitiv evoluţia pieţei electroIT", a mai spus Ostahie. Altex are în prezent 90 de magazine.
Altex va mai deschide în perioada următoare în colaborare cu compania americană Hewlett Packard (HP) unu sau două concept store-uri, după ce prima unitate inaugurată în urmă cu un an în Bucureşti a înregistrat vânzări de 0,8 mil. dolari, în linie cu obiectivele.
"Strategia noastră de dezvoltare a vizat încă de la început deschiderea mai multor magazine HP Brand Store în România. Avem în vedere să deschidem unu sau două magazine asemănătoare în următoarea perioadă. Aceste deschideri depind în mare măsură de evoluţia viitoare a pieţei şi de oportunităţile care vor apărea, de aceea nu putem spune în acest moment unde şi când vor avea ele loc", a declarat pentru ZF Tiberiu Dobre, directorul div