Câte modalități stupide de a muri? Îți poți da foc la păr sau poți lovi un urs grizzly cu un băț, poți să bagi furculița în prăjitorul de pâine sau să-ți scoți casca atunci când ești în spațiu. Tot prostesc este să treci calea ferată când vine trenul sau să ignori barierele.
Înșiruirea de moduri stupide de a ajunge pe lumea cealaltă este prezentant într-un mod jucăuș de o serie de personaje animate. Acestea sunt prezentate într-un clip video realizat de compania de transport din Melbourne și este menit să atragă atenția asupra inconștienței celor care trec pe calea ferată fără să se asigure sau care stau prea aproape de marginea peronului la metrou.
Spotul a avut un succes neașteptat: 17 milioane de vizualizări în doar o săptămână de la lansare, ajungând astfel în topul viralelor săptămânii. În plus, spotul a fost distribuit, pe Facebook, Twitter și bloguri, de 1,4 milioane de ori.
“Ceea ce îl face amuzant este combinația între morbid și amuzant. Este o reclamă ce nu arată ca o reclamă. Este veselă, prostească, isteață și mai mult decât ciudată”, a explicat John Mescall, creatorul clipului, pentru site-ul de marketing mUmbrella.
Câte modalități stupide de a muri? Îți poți da foc la păr sau poți lovi un urs grizzly cu un băț, poți să bagi furculița în prăjitorul de pâine sau să-ți scoți casca atunci când ești în spațiu. Tot prostesc este să treci calea ferată când vine trenul sau să ignori barierele.
Înșiruirea de moduri stupide de a ajunge pe lumea cealaltă este prezentant într-un mod jucăuș de o serie de personaje animate. Acestea sunt prezentate într-un clip video realizat de compania de transport din Melbourne și este menit să atragă atenția asupra inconștienței celor care trec pe calea ferată fără să se asigure sau care stau prea aproape de marginea peronului la metrou.
Spotul a avut un succes neașteptat: 17 mi