Românii nemulţumiţi de serviciile companiilor de asigurări pot suna gratuit la un număr de telefon pentru a primi asistenţă de specialitate. Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a pus la dispoziţia "consumatorilor de asigurări" linia telefonică de tipul telverde - Dialog CSA.
Numărul unic 0-8008-25627 poate fi apelat de la orice post telefonic conectat în reţelele de telefonie fixă sau mobilă.
Noul serviciu telefonic funcţionează în zilele lucrătoare, de luni până joi, între orele 9:00 – 16:30, iar vineri între orele 9:00 – 14:00.
Marţi, la ora 16: 50, după transmiterea comunicatului de la CSA, la acest număr ne-a răspuns un robot care a mulţumit pentru apel, iar la final a precizat programul de lucru.
"Prin intermediul acestui serviciu, asiguraţii vor beneficia de asistenţă de specialitate în vederea formulării unei petiţii pentru soluţionarea pe cale amiabilă a oricăror probleme intervenite în relaţia cu societăţile de asigurare. Astfel, asiguraţii vor fi îndrumaţi asupra modalităţii de formulare a unei petiţii şi a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie să le conţină, astfel încât identificarea cazului prezentat să se realizeze într-o manieră mai facilă, ceea ce va conduce la o soluţionare într-un timp mai redus a dificultăţilor întâmpinate", a anunţat CSA.
Petiţionarul va primi un răspuns în scris, în temenul prevăzut de legislaţia în vigoare.
CSA a precizat însă că Informaţiile privind deschiderea dosarelor de daună, precum şi stadiul de instrumentare a acestora pot fi obţinute de la serviciile similare tip telverde puse la dispoziţie de către societăţile de asigurare.
Românii nemulţumiţi de serviciile companiilor de asigurări pot suna gratuit la un număr de telefon pentru a primi asistenţă de specialitate. Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a pus la dispoziţia "consumatorilor de asigurăr