La o luna de la numirea in functia de CEO al grupului BBDO Romania, Nora Marcovici si-a definit deja primele obiective de business: o agentie digitala, un client din zona bancilor, cel putin doi manageri noi si devansarea afacerii lui Bogdan Enoiu.
Nora Marcovici si-a petrecut o buna parte din ultima luna printre angajatii Media Direction, cea mai profitabila dintre cele patru companii ale grupului BBDO Romania. Si-a incheiat saptamana cu un teambuilding in Bulgaria, alaturi de Media Direction, si cu planuri de mutare in zona Cotroceni, unde isi are sediul agentia de publicitate Graffiti BBDO.
“Oamenii fac afacerile. Trebuie sa fac cunostinta cu oamenii”, spune Nora Marcovici, pentru Wall-Street. Noul CEO isi propune ca in urmatoarele luni sa ajunga sa-i cunoasca pe cei peste 200 de angajati din cele patru companii ale grupului: Media Direction – servicii de media, Graffiti BBDO – agentie de publicitate full service, Pleon Graffiti – PR si Proximity – servicii de marketing, CRM.
Unul din lucrurile pe care crede ca le poate transmite angajatilor BBDO este ritmul de munca alert, slefuit in cei peste zece ani de experienta radio si TV: “timpul de reactie, dorinta de a reactiona, dorinta de a face, de a rezolva”. Acestea sunt probabil si calitatile pentru care omul de afaceri Cristian Burci, primul antreprenor din publicitatea autohtona, care a pus bazele agentiei Graffiti BBDO in 1991, a ales sa-i ofere Norei Marcovici postul ocupat in prealabil de Dan Moraru.
De fapt, ultimii 16 ani din cariera Norei au fost legati intr-un fel sau altul de business-urile fondate de Burci. In 1992, dupa sase ani in care a explorat uraniu din postura de inginer geolog, Nora Marcovici s-a alaturat Global Media, agentia de publicitate a lui Cristian Burci, unde a ramas pana in 1998, cand s-a mutat la carma unui alt business marca Burci – Prima TV. Patru ani mai ta