ENDURO. De 10 ani, România găzduieşte în inima Transilvaniei cel mai dificil raliu hard enduro din lume, Romaniacs. Deşi nu este foarte bine promovat în România, poate doar atunci când se întâmplă vreun accident, competiţia adună, anual, sute de străini, din care majoritatea acestora revin şi la următoarea ediţie. În 2013, peste 350 de concurenţi din toată lumea (inclusiv Peru sau Noua Zeelandă) au încercat să parcurgă fără incidente cei aproximativ 150 de km de probe montane pe zi. Din cei 18 români participanţi, s-a remarcat Mani Gyenes (locul 2 la Expert Single) sau Sorina Sandu (cea mai bine clasată femeie). Însă, în cazul acestei competiţii, ajungerea la final este o performanţă în sine. „O cursă single la Romaniacs este cea mai mare provocare, dar, chiar şi cu problemele tehnice pe care le-am avut, am demonstrat că şi oamenii normali, cu ambiţie şi determinare, pot termina maratonul de hard enduro de la Sibiu”, ne-a declarat Andrei Cohn, participant la clasa Hobby pentru Dunlop AmcKart. ENDURO. De 10 ani, România găzduieşte în inima Transilvaniei cel mai dificil raliu hard enduro din lume, Romaniacs. Deşi nu este foarte bine promovat în România, poate doar atunci când se întâmplă vreun accident, competiţia adună, anual, sute de străini, din care majoritatea acestora revin şi la următoarea ediţie. În 2013, peste 350 de concurenţi din toată lumea (inclusiv Peru sau Noua Zeelandă) au încercat să parcurgă fără incidente cei aproximativ 150 de km de probe montane pe zi. Din cei 18 români participanţi, s-a remarcat Mani Gyenes (locul 2 la Expert Single) sau Sorina Sandu (cea mai bine clasată femeie). Însă, în cazul acestei competiţii, ajungerea la final este o performanţă în sine. „O cursă single la Romaniacs este cea mai mare provocare, dar, chiar şi cu problemele tehnice pe care le-am avut, am demonstrat că şi oamenii normali, cu ambiţie şi determinare, pot termina