Juniorul Hyundai i10 utilizează noua platforma BA ce se traduce printr-un interior mai încăpător, iar din punct de vedere stilistic, refresh-ul pe 2014 presupune o parte frontală ce împrumută grila hexagonală aplatizată pe orizontală de la i30.
Odată cu trecerea la noua generaţie, citadina este mai cochetă, dar va rămâne aceeaşi variantă ieftină în segmentul mini, în vreme ce echipamentele standard bogate o fac o investiţie excelentă. Faţă de actualul model (Lxlxh: 3.585 mm, 1.595mm, 1.540 mm), i10 model 2014 este elongat cu peste 8 cm, lăţit cu 6,5 cm, dar în acelaşi timp mai scund cu 5 cm. Portbagajul este în creştere la 252 litri.
Ca preambul la iminenta lansare europeană, în India a fost dezvăluită o versiune i10 Grand pentru piaţa locală, modelul prezentat la Hyderabad, capitala şi cel mai mare oraş al statului indian Andhra Pradesh, beneficiind de o caroserie mai lungă cu 10 cm. Printre dotările lui i10 Grand regăsim un compartiment pentru păstrarea băuturilor la rece, oglinzi pliabile electric ce încorporează semnalizatoare, senzori de parcare pentru mersul cu spatele, un sistem audio cu memorie de 1GB şi aer condiţionat pentru locurile din spate.
Modelul european i10 ce va debuta în Germania luna viitoare la Salonul IAA Frankfurt 2013 va dispune de şase airbaguri, ABS cu EBD, controlul tracţiunii (TCS) şi ESP cu funcţiile de asistare la pornirea în rampă şi avertizare la frânarea de urgenţă, aer condiţionat automat, pilot automat cu limitare de viteză. Sub capotă, viitorul Hyundai i10 model 2014 vine ca entrylevel cu o unitate în trei cilindri de 1.0 litru, dar şi cu un propulsor în patru pistoane de 1.250 cc, în vreme ce în India este anunţată şi o versiune diesel U2 în trei cilindri de 1.1 litri şi 72 CP.
Modelul european i10 va fi construit la uzina Hyundai din Turcia. În 2012, cota de piaţă Hyundai a crescut de la 2,9% la 3,5%, maşinil