Cum poţi să fi mai amabil, mai priceput şi mai relaxat la locul de muncă pe banii altora? Simplu, prin accesarea de fonduri europene! Reprezentanţii Primăriei Prejmer au planuri mari pentru angajaţii de aici, care vor fi şcoliţi ca la carte. Mai mult decât atât, funcţionarii vor scăpa de teancurile de acte prin implementarea unui nou sistem informatic, iar cetăţenii nu vor mai sta la cozi. Cu alte cuvinte, adio birocraţie, cel puţin teoretic!
Vor să pună mâna pe cât mai mulţi bani europeni! Angajaţii Primăriei Prejmer s-au pus pe treabă încă din 2005, iar până acum au realizat cel puţin 10 proiecte din fonduri europene. Cel mai nou are o valoare de 300.000 de lei şi îi vizează pe angajaţi care vor face cursuri de perfecţionare. Totodată, vor avea loc mai multe dezbateri cu cetăţenii pentru a afla problemele comunei şi va fi pus la punct un nou sistem informatic. „Avem certitudinea că prin implementarea softului informatic cetăţenii vor beneficia de servicii competente, iar noi printr-un simplu click o să le punem la dispoziţie datele de care au nevoie, nu vom mai avea cozi, vom evita ca cetăţenii să plece enervaţi”, a spus Mihaela Sima, manager proiect.
Toată lumea va fi mulţumită, la ghişee funcţionarii vor avea un alt comportament, iar locuitorii comunei vor fi trataţi cu mai multă atenţie.
„Problemele sunt multiple când lucrezi cu cetăţenii te izbeşti de opacitatea lor şi necunoaşterea legii. Beneficiile cursurilor vor fi în primul rând perfecţionarea cunoaşterii”, a declarat Bianca Bălăşcău, consilier juridic. „Bineînţeles că ne dorim să ne perfecţionăm şi să putem ajuta cetăţenii fără a întâmpina probleme”, ne-a spus Andreea Bâgiu, referent. Managerul de proiect Mihaela Sima spune că acesta se desfăşoară pe o perioadă de 1 an, iar obiectivul final este de actualizare a strategiei de dezvoltare durabilă a localităţii. Cum poţi să fi mai