Cresterile cifrei de afaceri din 2012 si 2013 au fost sustinute de liniile de productie d aflate in fabrica Bilka Steel de la Brasov.
”Cresterea peste estimari se datoreaza lunilor de vara si de toamna. In aceste perioade am resimtit o crestere a cererii determinata in mare parte de ”sezonalitatea” cu care deja ne-am obisnuit. Pe de-o parte unitatile hoteliere din zona montana realizeaza lucrari de renovare pe timpul verii, iar pe de alta parte sunt foarte multi romani care muncesc in strainatate si care vara vin in concediu in tara si-si pregatesc casele pentru cand vor reveni definitiv”, a declarat Horatiu Tepes, directorul general BILKA Steel.
El apreciaza ca in prezent romanii sunt chibzuiti cu cheltuielile, iar piata inregistreaza cresteri timide.
„Consumatorul este mult mai exigent si mai atent in momentul achizitiei, dar si mai educat fata de anii trecuti. Nu se mai cauta produsul cel mai ieftin, este valorizat raportul calitate-pret. Toate acestea au fost sustinute de o aprovizionare si o distributie inteligenta, mai ales in lunile de varf. Au fost momente in aceasta vara cand am simtit ca mai mult nu se poate”, a precizat tanarul antreprenor.
In 2013, BILKA Steel si-a vandut produsele la nivelul intregii tari prin intermediul a peste 500 dealeri stabili. Reteaua de distributie Bilka Steel acopera integral teritoriul Romaniei. 95% din tigla metalica produsa la Brasov ajunge pe casele romanilor, exportul reprezentand 5% din cifra de afaceri a BILKA Steel.
”Principalele tari in care exportam produsele noastre sunt tarile ex-sovietice si Slovacia. Pentru moment ne concentram atentia pe Romania. Cerere si nevoie de tigla metalica si invelitori metalice exista si la noi in tara.Daca ne uitam la cateva orase precum Sibiu, Cluj sau Brasov vedem cate acoperisuri avem de schimbat, ca sa nu mai spunem de multe alte zone carora le va veni r