Yilmaz Yildirimlar, care a preluat la inceputul anului functia de manager al hotelului de cinci stele Radisson SAS din Capitala, pastreaza obiectivele fostului manager de a obtine pozitia de lider pe piata, ceea ce ar insemna venituri de peste 40 mil. euro, desi nu stie daca acest lucru se va intampla in 2009.
"Pastrez viziunea fostului manager potrivit careia hotelul sa ajunga lider de piata, dar acest lucru nu stiu daca se va intampla in 2009. Un hotel are nevoie de trei ani pentru a-si atinge varful, iar Radisson SAS este de circa jumatate de an pe piata", a spus Yilmaz Yildirimlar, care a preluat pozitia de manager al hotelului de la Torbjorn Bodin.
Bodin afirma la inceputul anului trecut ca obiectivul Radisson SAS este de a deveni lider de piata inca din primul an de functionare completa.
In prezent, pozitia de lider pe piata hoteliera este ocupata de JW Marriott, care ruleaza afaceri de peste 40 mil. euro. De altfel, JW Marriott era pana la deschiderea de anul trecut a Radisson SAS si cel mai mare hotel de pe piata, cu 402 camere. Radisson SAS are o capacitate de 424 de camere. Radisson SAS nu si-a facut public obiectivul de venituri sau tinta de grad de ocupare pentru acest an, iar reprezentantii companiei nu au oferit date despre rezultatele obtinute in 2008, primul an de prezenta locala a unitatii.
"Am incheiat foarte multe contracte corporate in ciuda crizei economice. Ne asteptam ca acestea sa genereze 65-70% din venituri, daca includem si conferintele. Consider ca acest procent este unul sanatos si momentan ne propunem sa il mentinem", a spus Yildirimlar.
Printre primele decizii luate de Yildirimlar, 41 de ani, de cand a sosit la conducerea hotelului se numara optimizarea activitatii, care a inclus si reducerea numarului de angajati.
"Contextul economic se schimba si este necesar sa optimizezi activitatea. Optimiz