După încasările în urma evenimentului "Black Friday" din noiembrie 2011, Flanco a lansat astăzi campania „Black Week” cu care îşi propune să atragă clienţii toată spătămîna. Astfel, în perioada 22-27 martie 2012 campania Black Week aduce pe piaţa electrocasnicelor si electronicelor reduceri de până la 50% pentru peste 2.000 de produse.
În prima oră de la deschiderea magazinelor, reprezentanţii retailerului, au declarat că vânzările din magazine au crescut de şase ori faţă de o zi obişnuită. Până la ora 13.00, în prima zi de Black Week, vedetele cumpărăturilor au fost televizoarele plate cu 500 de bucăți vândute, notebook-urile și aparatele foto cu 400 de bucăți, mașinile de spălat și echipamentele frigorifice cu 600 de bucăți, precum și electrocasnicele mici pentru îngrijirea casei cu peste 1000 de bucăți vândute.
CLICK aici pentru a vedea fotogaleria
Reprezentanţii magazinului sunt convinşi că, această campanie este pe placul românilor, care în pragul oricărei sărbători par a fi mai dispuşi să investească in astfel de produse. “Ne menținem estimarea de 35 de milioane de lei vândute până la sfârșitul campaniei. Ne bucurăm că această campanie confirma rezultatele asteptate încă de la prima oră de la deschiderea magazinelor.”, afirmă Violeta Luca, Marketing Director Flanco.
Jocurile pentru console au cele mai mari reduceri din toată campania, ajungând până la 61 % din preţul iniţial.
Numărul de perosane care au intrat în cele 77 de magazine din întreaga ţară este aproximativ de trei ori mai mare decât în mod obişnuit iar relailerul spune ca, sunt pregătiţi să facă faţă numărului mare de cereri din patre cilenţilor. Stocurile de produse din campania celor de la Flanco au fost suplimentate. “Reducerile campaniei au adus în magazine un număr de peste 20.000 de oameni. Estimăm că numărul lor va crește spre orele serii. Î