Trambitate sau mai putin scoase in evidenta, aceste oferte indica o tendinta interesanta pe piata locala – Black Friday, ultima vinere din luna noiembrie, se extinde pe mai multe saptamani.
Culmea (metaforica) a reducerilor va ramane insa data de 29 noiembrie.
Magazinele online “se bat” pentru a acapara atentie, pentru a iesi in evidenta cu oferte si, mai ales, pentru a nu isi reduce vanzarile intr-o luna, istoric, foarte buna.
eMag.ro, principalul retailer online din tara si unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata, puncteaza luna noiembrie printr-o campanie ce ofera cate o reducere speciala in fiecare zi, la cate un produs diferit.
Campania poarta numele “November Fest” si aduce reduceri de pana la 45% la produse electronice, IT, electrocasnice si altele.
Aceasta campanie este doar una de tatonare pentru ziua de Black Friday. eMag va sustine joi o conferinta de presa in care va detalia ofertele lunii, inclusiv din “Vinerea Neagra”. Mai mult, intr-un interviu anterior oferit Wall-Street.ro, Marius Gheorghe, manager de logistica al companiei, a punctat faptul ca eMag.ro a ales mare parte din produse si a negociat preturile pentru Black Friday inca de acum 3-4 luni.
Mai mult, compania a inchiriat si un spatiu special de depozitare pentru Black Friday.
PCGarage a demarat de asemenea o campanie premergatoare sarbatorii reducerilor. Purtand numele “Cumperi la pret de BlackFriday”, campania are un mecanism simplu - indiferent de produsul achizitionat, vei primi in mod automat sub forma de voucher diferenta dintre pretul la care a fost achizitionat produsul si preturile valabile in ziua de Black Friday, daca produsul se regaseste pe lista reducerilor.
Reprezentantii companiei subliniaza, pentru Wall-Street.ro, ca pe langa categoriile “deja clasice” - laptop, tableta, smartphone, PC Garage pregateste “reduceri s