La patru ani de la sosirea în Europa, marca premium a japonezilor de la Nissan propune câteva modificări pentru modelul FX, care îşi păstrează însă aceleaşi motorizări, două pe benzină şi un diesel.
Prima generaţie Infiniti FX a fost lansată în SUA în 2003, pe când piaţa europeană nu prezenta mare interes pentru producător. SUV-ul, în schimb, a atras rapid atenţia pasionaţilor de pe Bătrânul Continent, care n-au ezitat să plătească nişte bani în plus ca să îl aducă pe şoselele din vest. Până la urmă, FX a ajuns oficial în Europa în 2008, pentru ca anul acesta să-i aducă prima restilizare.
Mai corect ar fi poate spus că Infiniti FX din 2012 a primit câteva modificări. În esenţă vorbim de aceeaşi maşină, ba chiar şi aceleaşi motorizări. Una principalele noutăţi este grila radiatorului, mult simplificată faţă de cea precedentă, dar cu un cert avantaj de stil. De asemenea, farurile de ceaţă au fost remodelate, există jante cu design nou, iar oferta la vânzare conţine două culori noi. Oricum, dacă din faţă diferenţa dintre anii de fabricaţie este imediat sesizabilă, din spate discutăm despre fix aceeaşi maşină. Considerându-l just drept unul dintre atuurile modelului, posteriorul a rămas neschimbat, sugerând cel mai bine acel melanj perfect între dimensiunile unui SUV veritabil şi agresivitatea unei maşini sport. La interior, faceliftul s-a materializat doar prin schimbarea culorii de fond a instrumentelor de bord de la roşu la alb, dar demersul de a păstra aproape intact designul habitaclului se argumentează solid prin faptul că FX a avut parte din primul moment de un interior de primă mână.
După cum am zis mai sus, FX facelift a primit aceleaşi trei motorizări ca şi fratele său mai mare. Două propulsoare pe benzină, un V6 de 3.7 litri şi un V8 de 5.0 litri, plus dieselul V6, de 3.0 litri. Ultimul a fost şi cel mai încercat la test, deoa