Pentru prima data in istoria Festivalului de Film de la Cannes, o firma implicata in organizarea evenimentului a cerut bani de la ziaristi pentru interviurile celebritatilor.
Jurnalistii canadieni acreditati la Cannes au primit din partea firmei "Alliance Films" o lista asemanatoare meniurilor de la restaurant, in care se preciza cat costa un interviu cu fiecare actor celebru prezent la festival, comenteaza Spiegel.de.
Astfel, 20 de minute cu Brad Pitt costa 2.500 de euro, iar un interviu cu actrita Kristen Stewart poate fi "cumparat" la jumatate de pret. Si jurnalistii germani au marturisit ca au fost avertizati ca trebuie sa scoata bani din buzunar daca doresc sa aiba onoarea sa adreseze intrebari actritei Nicole Kidman sau lui Matthew McConaughey.
Explicatia data de site-ul care a publicat informatiile este costul ridicat al unui sejur la Cannes. Firma de distributie si promovare a filmelor de la Cannes a dorit sa-si recupereze o parte din imensele costuri asociate acestui festival. Transportul actorilor cu avioane private si sejurul in hoteluri de lux pot costa compania sute de mii de euro.
Pentru prima data in istoria Festivalului de Film de la Cannes, o firma implicata in organizarea evenimentului a cerut bani de la ziaristi pentru interviurile celebritatilor.
Jurnalistii canadieni acreditati la Cannes au primit din partea firmei "Alliance Films" o lista asemanatoare meniurilor de la restaurant, in care se preciza cat costa un interviu cu fiecare actor celebru prezent la festival, comenteaza Spiegel.de.
Astfel, 20 de minute cu Brad Pitt costa 2.500 de euro, iar un interviu cu actrita Kristen Stewart poate fi "cumparat" la jumatate de pret. Si jurnalistii germani au marturisit ca au fost avertizati ca trebuie sa scoata bani din buzunar daca doresc sa aiba onoarea sa adreseze intrebari