În 2009, internetul vuia cu filmul cu o discuție într un reporter și un gabor tinichigiu pe nume … Gabor Gabor. Reporterul încerca să-l convingă să repete o întrebare – „câți cai trebuie înhămați la o căruță?” – , dar interlocutorul înțelegea că trebuie să dea un răspuns, pe care-l repeta aproape obsesiv: „doi cai frumoși sau șasă cai”. Viralul, care a strâns milioane de vizualizări, a inspirat o altă campanie, la banca Transilvania, dar și o băutură alcoolică.
În 2013, agenția Ogilvy îl readuce în atenție pe faimosul gabor tinichigiu în noul spot Cosmote despre „părinții” viralelor, cei care descoperă sau postează filme de tipul celui cu „șasă cai”.
Cum explică șeful creației Ogilvy apariția campaniei.
„Orice filmuleț viral are un tata. Fie este cel care l-a postat și l-a trimis în lume, fie este cel care l-a găsit uitat undeva pe net și a simțit că “ăsta e, nene”. Și l-a trimis mai departe. Tot ce îți trebuie ca să fii tu cel care trimite în lume următorul viral e o legătura la internet”, a explicat Titus Dumitrescu, Group Creative Director Ogilvy&Mather.
„Inițial, am încercat să găsim ‘propagatorii’, oamenii care au postat sau cei care au descoperit filmulețe care aveau să ajungă virale. Ceea ce a fost aproape imposibil. Dar oare om putea gasi ‘vedetele’?”, mai povestește Dumitrescu.
Agenției nu i-a fost să-l găsească pe Gabor Gabor. „Până la urmă, i-am găsit. Am înțeles că a fost puțin ca în filme. Oare în ce oraș s-a filmat? Uite, se vede o mașină cu număr de Bihor! Ba nu, e de Alba…Sau hai să-l căutăm pe tipul care a luat interviul, să ne spună despre ce local era vorba, apoi întreabă la local dacă știe cineva. Și asa am ajuns la ei.”, povestește Titus Dumitrescu.
În 2009, internetul vuia cu filmul cu o discuție într un reporter și un gabor tinichigiu pe nume … Gabor Gabor. Reporterul încerca să-l convi