Piata de electrocasnice din Romania ar putea inregistra o scadere de 5% in anul 2008, in comparatie cu valoarea atinsa anul trecut, principalele motive, invocate de Monica Iavorschi, director de marketing si vanzari al Arctic Gaesti, fiind inasprirea conditiilor de creditare impuse de BNR.
"In ceea ce priveste business-ul propriu, asteptarile noastre nu sunt foarte optimiste, dar nici pesimiste. Vanzarile Arctic urmeaza oarecum trendul normal. Fiind un producator local, Arctic depinde mai putin de cursul leu/euro. Momentan, nu avem in plan sa operam schimbari in ceea ce priveste preturile", a spus Monica Iavorschi (foto).
Aceasta a adaugat ca, in contextul crizei financiare care a dus la deprecierea monedei nationale, importatorii vor fi cei care vor dicta evolutia preturilor, intrucat ei sunt mai afectati de schimbarile mediului macro-economic, iar din pozitia de producator, Arctic nu va resimti foarte mult aceste schimbari.
Potrivit reprezentantilor companiei, Arctic Gaesti detine in prezent 30% din totalul pietei locale de electrocasnice.
Arctic a lansat miercuri “Arctic Expert Line”, o platforma de asistenta pre si post vanzare de tip call center , costurile operationale anuale strict pe partea de comunicare fiind estimate la aproximativ 50.000 de euro, a declarat, pentru Wall-Street, Dan Radu, service manager Arctic.
Serviciul de call center face parte din programul “Arctic. Pentru tine”, o platforma de servicii aditionale cu valoare adaugata pentru consumatori si pentru partenerii de afaceri. Astfel, clientii pot afla informatii despre produse, locul de achizitionare, pret, service sau garantie, primind totodata consiliere in cumparare.
“In prezent, avem o echipa formata din 20 de oameni, dintre care 4 se ocupa strict de acest serviciu de call center. Call center-ul se afla la Gaiesti. Pe viitor, vom vedea daca vom avea nev