Criza din industria vestimentara a SUA se apropie de sfarsit, spun analistii, care se bazeaza pe faptul ca vanzarea blugilor a inceput sa creasca, informeaza ziare.com.
In perioadele de recesiune, cand nimic nu mai inregistreaza profit, cand blugii, lenjeria intima si pantofii incep din nou sa se comercializeze inseamna ca problemele, cel putin cele din domeniul industriei vestimentare, se apropie de sfarsit.
Conform Pravda, din decembrie 2008 pana in februarie 2009, vanzarile la jeansi au crescut 2,3%. Tot in acest timp, vanzarile la alte tipuri de imbracaminte au scazut cu 0,4%.
Studiile legate de comportamentul cumparatorului au aratat ca, in perioadele economice grele (fiind studiate ultimele cinci), hainele sunt neglijate.
Spre sfarsitul crizei, acestia investesc doar in jeansi, lenjerie intima si pantofi, considerand ca macar acestea merita sa fie inlocuite. Criza din industria vestimentara a SUA se apropie de sfarsit, spun analistii, care se bazeaza pe faptul ca vanzarea blugilor a inceput sa creasca, informeaza ziare.com.
In perioadele de recesiune, cand nimic nu mai inregistreaza profit, cand blugii, lenjeria intima si pantofii incep din nou sa se comercializeze inseamna ca problemele, cel putin cele din domeniul industriei vestimentare, se apropie de sfarsit.
Conform Pravda, din decembrie 2008 pana in februarie 2009, vanzarile la jeansi au crescut 2,3%. Tot in acest timp, vanzarile la alte tipuri de imbracaminte au scazut cu 0,4%.
Studiile legate de comportamentul cumparatorului au aratat ca, in perioadele economice grele (fiind studiate ultimele cinci), hainele sunt neglijate.
Spre sfarsitul crizei, acestia investesc doar in jeansi, lenjerie intima si pantofi, considerand ca macar acestea merita sa fie inlocuite.