Cand, in zi de duminica, la sfarsit de august, vezi mii de peninsulari cum se lasa pe vine la intro-ul unei piese Korn, pentru ca apoi toata lumea sa sara cand se dezlantuie acordurile hard ale cantecului - se cheama ca ai asistat la o "săritologie" generalizata. Sau, mai corect, "jumpology", dupa cum se numeste in original conceptul creat in urma cu sase decenii de fotograful Philippe Halsman.
Multe tricouri Korn si multi purtatori de rasta au sarit, topait, dansat pe ritmurile Zdob si Zdub, pe 29 august, incepand cu ora 19:00, in a patra zi de Peninsula Festival. Caci nu poate exista un mai bun exercitiu de incalzire decat o topaiala zdravana la Bunica bate doba, Tractorul, Nunta extremala, Vai s-amar de capu' meu, Mamaliga, Videli Noch, Buna dimineata sau Everybody In The Casa Mare, la aveau sa se adauge, incepand cu 21:00, piesele formatiei Tankcsapda, adevarate transmitatoare de energie.
O imensa panza "KoЯn" ridicata in spatele scenei a marcat apropierea momentului cel mai asteptat al serii si chiar al festivalului - concertul Korn. Si, dupa cateva zeci de minute de pregatiri, Jonathan Davis a aparut pe scena imbracat intr-un trening negru Adidas (brand folosit inca de la inceputuri de membrii Korn), generand batai de cap fotografilor, caci solistul "se agita ca fasolea mexicana", dupa cum glumea un spectator.
Piese de pe noul album, precum Oildale (Leave Me Alone) si Let The Guilt Go s-au impletit cu hituri ale trupei: Somebody Someone sau Freak On A Leash, in timp ce Blind a facut ca miile de spectatori sa se aseze pe vine la inceputul piesei, pentru a sari deodata atunci cand formatia s-a dezlantuit cu acorduri pline de distors.
O multime de oameni ce au vrut sa-si dezvaluie parca, pret de cateva momente, adevaratul "eu". Cel putin asa s-ar putea explica actiunea din perspectiva conceptului "jumpology", creat la