Actori de renume, surprize din parte producatorilor si bugete record, toate acestea, specifice anului 2007 Hollywoodian. Trailere, promovari in ziare, spoturi TV sau alte canale media, printre care se numara si promovarea online a filmelor, parte de advertising care anul trecut a totalizat 225 milioane dolari.
La Hollywood, procentul bugetului de promovare pe Internet a filmelor a crescut semnificativ. La ora actuala, filmele produse in SUA sunt promovate in mai bine de 150 de tari din intreaga lume, iar programele televiziunilor americane sunt difuzate pe mai bine de 125 de piete internationale. Acest complex al industriei audio-vizuale este reprezentat global de MPA.
Studiourile Hollywood, au cheltuit 3,7% din bugetul total, pentru marketing online, conform studiilor realizate de Motion Picture Association of America (MPAA). MPAA si Motion Picture Association (MPA) sunt lideri si avocati pentru majoritatea producatorilor si distribuitorilor programelor de divertisment pentru televiziune, cablu si home video.
Din cadrul MPAA fac parte medii de promovare a filmelor prin cablu, spoturi TV, ziare, trailere, online, alte media sau mijloace non-media. Daca in anul 2002, promovarea online ocupa 0.9% din bugetele de advertising, in 2006 s-a ajuns la acest procent de 3.7%. Retelele TV raman in topul preferintelor consumatorilor, ele absorbind cele mai mari bugete. Totusi, din 2002, cand erau alocate promovarii prin reteaua TV, 22.8% din bugetul total, in 2006 au mers in aceeasi directie numai 21.2% din bugetul total. Astfel, media de promovare pentru fiecare film in parte a crescut de la 27.13 milioane dolari, cati erau alocati in 2002, pana la 30.71, bugetul total alocat advertising-ului pentru film, in anul 2006.
Marketingul in cazul filmelor este destul de costisitor si variaza in functie de studio, asta pentru ca fiecare studio lanseaza anual u