Pe de alta parte, femeile ocupa o pondere de 30% si prefera sa cumpere ceasuri mai multe si la un pret mai mic, preponderent din gama fashion, potrivit datelor statistice de vanzari pe anul 2013 furnizate de WatchShop.ro.
Astfel, valoarea medie a cosului de cumparaturi, pe segmentul barbati, este de 543 de lei, iar la femei este de 420 de lei, cu 23% mai mic.
Potrivit unui sondaj comandat de WatchShop.ro, doar 28% dintre respondenti vor sa cumpere ceasuri de Black Friday pentru a le oferi cadou, marea majoritate, 72%, urmarind sa-si achizitioneze ceasurile mult dorite de ei la cele mai mici preturi:
„In ultima luna, foarte multi clienti ne-au intrebat daca ceasul dorit de ei va fi inclus in promotia de Black Friday si ne-au comunicat intentia lor de a astepta acest eveniment pentru a efectua achizitia”, a declarat Catalin Florea, CEO WatchShop.ro.
Citeste si:Elefant.ro ofera 100.000 de cadouri clientilor care comanda de Black Friday, pe 29 noiembrieTrei operatori telecom intra in hora Black Friday"Black Friday", mina de aur pe Google: ce cresteri inregistreaza sintagma in "luna reducerilor"
Reducerile WatchShop de Black Friday vor ajunge anul acesta pana la 90% si vor fi active timp de trei zile, incepand de pe 22 noiembrie si pana pe 24 noiembrie, in limita stocului disponibil. Ca noutate absoluta pentru acest eveniment, WatchShop ofera 5% reducere suplimentara la cosul de cumparaturi pentru clientii care vor alege sa achite comanda online cu card bancar.
Pentru ca de oferta de Black Friday sa beneficieze cat mai multi clienti, WatchShop are pregatit in depozitul propriu un stoc de 5 milioane de lei, si, in cazul in care este nevoie, stoc rezervat la furnizori de aceeasi valoare.
„Anul trecut am fost foarte surprinsi de apetitul romanilor pentru acest eveniment si stocul s-a epuizat foarte repede, in conditiile in care am inre