CME a surclasat la distanţă uriaşă trustul Intact, pe toate categoriile de public şi pe toate segmentele orare, în primul trimestru al anului 2012, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Aşa se face că CME înregistrează pe publicul său comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, un leadership de 91%, comparativ cu trustul Intact, la nivelul întregii zile. Asta înseamnă că, dintr-un total de 91 de zile, CME a fost lider absolut de audienţă în 83 de zile.
În prime time, intervalul de maximă audienţă al unei zile, diferenţa dintre cele două trusturi este şi mai mare, televiziunile CME au înregistrat un leadership de 97%, CME fiind lider la nivelul întregii zile în 88 de zile, în timp ce grupul Intact, doar în 3 zile. La nivel naţional, în prime time, CME deţine 95% din leadership.
La nivelul televiziunilor, Pro TV a înregistrat în primul trimestru al anului 2012 un leadership de 100% pe durata unei zile pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 - 49 de ani, Antena 1 nereuşind să se impună în niciuna dintre zile. Diferenţa este uluitoare şi la nivelul prime time-ului, unde Pro TV deţine 98 de procente. Aceeaşi diferenţă se păstrează şi la nivel naţional, unde, pe parcursul întregii zile, Pro TV surclasează staţiile concurente într-un procent de 98%. Situaţia este asemănătoare şi în prime time, când, din 91 de zile, 88 au fost adjudecate de Pro TV, iar Antenele doar 3, dintre ele, astfel că leadership-ul înclină spre Pro TV în proporţie de 97%.
În primul trimestru al anului 2012, divertismentul a fost rege la Pro TV, emisiuni ca "Românii au talent" şi "MasterChef" reformulând definiţia succesului. "Românii au talent" a doborât record după record şi a stabilit noi repere de audienţă. Media înregistrată de programul "Românii au talent" a fost pe publicul din mediul