Ford a demarat, ieri, la uzina sa din Craiova, producția de serie a monovolumului B-Max. Evenimentul zilei vă oferă toate informațiile esențiale despre noul model. Ford B-Max
Sursa: FORD Ford B-Max
Ford B-Max
Ford B-Max
Cel mai proaspăt automobil fabricat în România, Ford B-Max, este un monovolum de dimensiuni compacte. Modelul, care a intrat, ieri, în producția de serie și care a fost achiziționat deja de președintele Traian Băsescu, va ajunge în showroom-urile din țară abia la toamnă,
B-Max (4,06 metri lungime) are o amprentă la sol doar ceva mai mare decât hatchback-ul subcompact Ford Fiesta.
Celălalt model de familie românesc (fabricat în Maroc, însă) - Dacia Lodgy - poate părea uriaș (și deloc spectaculos), în comparație cu B-Max. Lodgy are 4,5 metri lungime și până la șapte locuri.
Lodgy nu este doar mult mai încăpător decât B-Max, ci și mult mai ieftin. Prețurile de listă ale Daciei plecă de la 9.500 de euro și nu trec de 14.700 de euro.
Cel mai ieftin autoturism fabricat în România este încă și mai accesibil. Dacia Logan are un preț minim de 6.400 de euro cu TVA.
Deși nu se poate face o comparație între monovolumul Ford B-Max și berlina low-cost Dacia Logan, e lesne de remarcat că ultima este de două ori și ceva mai ieftin.
Ușile glisante - standard. Multe noutăți tehnologice - opționale
Ford B-Max va căuta să îi vrăjească pe români cu spectaculosul sistem de acces la bord – o simbioză între portierele "clasice", cu balamale, şi cele glisante, din spate – şi o mulţime de noutăţi tehnologice, acestea din urmă oferite, mai cu seamă, sub forma unor pachete opţionale.
Cea mai ieftină versiune - 1.4 - 90 CP Ambiente - va costa 13.400 de euro cu TVA inclusă.
Un pachet special de lansare (în valoare de 1.0