Compania clujeana Sinterom, producator de piese auto, a investit peste 2,5 mld. lei (peste 65.000 de euro) pentru a-si proteja marca impotriva falsurilor. Aparitia pe piata a unor bujii falsificate, care purtau marca Sinterom, a determinat conducerea societatii sa mareasca bugetul destinat promovarii de la 15.000 de euro, cat era prevazut pentru tot anul, la 65.000 de euro. Banii vor fi utilizati pentru retragerea de pe piata a bujiilor falsificate, schimbarea completa a ambalajului si a campaniei de marketing. "In ultimele trei luni ne-au scazut vanzarile si am inregistrat pierderi totale de peste 160.000 de euro din cauza aparitiei acestor bujii. Pierderea cea mai importanta s-a produs insa la nivel de imagine, pentru ca produsele falsificate sunt de o calitate extrem de proasta. Ele copiaza in detaliu aspectul exterior al originalului, insa nu indeplinesc din punct de vedere functional rolul pentru care au fost create", a declarat Marcel Leonte, director general al Sinterom. Bujiile falsificate sunt destinate in principal masinilor Dacia 1300 si Oltcit. Directorul general al Sinterom spune ca, in ciuda pierderilor inregistrate de la inceputul anului, firma va atinge cifra de afaceri de peste 7 mil. euro prognozata la inceputul anului, ceea ce reprezinta o crestere de 14% fata de 2004. Compania clujeana este membra a grupului de firme Serviciile Comerciale Romane. transilvania@zf.ro
Compania clujeana Sinterom, producator de piese auto, a investit peste 2,5 mld. lei (peste 65.000 de euro) pentru a-si proteja marca impotriva falsurilor. Aparitia pe piata a unor bujii falsificate, care purtau marca Sinterom, a determinat conducerea societatii sa mareasca bugetul destinat promovarii de la 15.000 de euro, cat era prevazut pentru tot anul, la 65.000 de euro. Banii vor fi utilizati pentru retragerea de pe piata a bujiilor falsificate, schimbarea completa a amb