"Bulgaria este prima tara din regiune spre care Domo se orienteaza in extindere si nu excludem posibilitatea
de a ne indrepta si spre alte piete din regiune. Piata in Bulgaria este foarte atractiva. Din punct de vedere al creditului de consum este la nivelul Romaniei in 2003", ne-a declarat Gabriela Mandrea director de vanzari al retailerului roman
Domo va deschide in aceasta luna doua noi magazine in Bulgaria, la Ruse si Varna, care se adauga celor trei deschise de la inceputul acestui an la Plovdiv, Sofia si Haskovo
Deschizator de drumuri peste granita a fost Flamingo, care, incepand cu 1999, si-a infiintat subsidiare in aproape toate tarile din regiune. Si Altex, liderul pietei, are planuri de extindere
Retailerul de electrocasnice Domo va deschide in aceasta luna doua noi magazine de electronice, electrocasnice si IT&C in Bulgaria, la Ruse si Varna, care se adauga celor trei deschise de la inceputul acestui an la Plovdiv, Sofia si Haskovo. Compania a investit circa 800 mii de euro pentru deschiderea celor cinci magazine, cu o suprafata de 500 de metri patrati fiecare. "In conditiile unei piete in stagnare la noi, Domo isi propune sa accelereze dezvoltarea regionala. La sfarsitul acestui an reteaua va fi cu siguranta mai extinsa in Bulgaria, insa in acest moment nu putem vorbi despre cifre exacte", ne-a declarat directorul de marketing si vanzari la Domo Retail, Gabriela Mandrea.
Dupa cifra de afaceri, Domo este al doilea retailer ca marime din Romania specializat in electrocasnice, electronice si IT&C, cu o retea nationala de 105 magazine, peste 1.000 de angajati si afaceri de aproximativ 115 mil. euro anul trecut. Pentru acest an, Domo estimeaza o continuare a trendului ascendent din ultimii anii, pentru 2006 castigand inca doua puncte procentuale in market share, pana la 19%.
Jocurile se fac in Bu