Unul dintre standurile de la expoziţia de produse alimentare FuyaExpo, din Gouangzhou (China), a aparţinut "Murfatlar Roumania", scrie vinul.ro. Adică unui producător chinez care a decis să-şi însuşească brandul românesc de vinuri "Murfatlar România". De altfel, chinezii sunt cunoscuţi pentru că "pocesc" numele mărcilor internaţionale: Panasonic a devenit "Panasoanic", Nike - "Mike", iar Adidas - "Adibas".
"La târgul pomenit n-a participat nici Murfatlar, nici vreunul dintre distribuitorii noştri", a declarat, pentru vinul.ro, Daniel Negrescu, brand managerul Murfatlar. "Pur şi simplu, cineva a copiat denumirea noastră, un semnal bun de altfel. Schimbarea unei litere, în China, e un 'sport' pe care legal nu-l putem contracara", explică Negrescu.
Totuşi, brand managerul spune că Murfatlar a fost prezent la un alt târg de profil, desfăşurat în acelaşi oraş din China, cu mai multe săptămâni înainte. Mai mult ca sigur, de aici s-au "inspirat" cei care au creat "Murfatlar Roumania".
Unul dintre standurile de la expoziţia de produse alimentare FuyaExpo, din Gouangzhou (China), a aparţinut "Murfatlar Roumania", scrie vinul.ro. Adică unui producător chinez care a decis să-şi însuşească brandul românesc de vinuri "Murfatlar România". De altfel, chinezii sunt cunoscuţi pentru că "pocesc" numele mărcilor internaţionale: Panasonic a devenit "Panasoanic", Nike - "Mike", iar Adidas - "Adibas".
"La târgul pomenit n-a participat nici Murfatlar, nici vreunul dintre distribuitorii noştri", a declarat, pentru vinul.ro, Daniel Negrescu, brand managerul Murfatlar. "Pur şi simplu, cineva a copiat denumirea noastră, un semnal bun de altfel. Schimbarea unei litere, în China, e un 'sport' pe care legal nu-l putem contracara", explică Negrescu.
Totuşi, brand managerul spune că Murfatlar a fost prezent la un alt târg de profil, desfăşurat în acelaşi oraş din China