Sorin Oprescu, edilul Capitalei, a verificat stadiul lucrarilor la Pasajul Mihai Bravu. Proiectul presupune realizarea a doua poduri supraterane paralele pe directia Inelului Principal de Circulatie (Soseaua Mihai Bravu, Calea Vacareşti), de cate 2 benzi de circulatie pentru fiecare sens.
Primul pod (Calea Vacaresti-Mihai Bravu) are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m ( Mihai Bravu-Calea Vacaresti). Latimea celor doua poduri este de 7,80 m.
Cele doua pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Raul Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor.
De asemenea, prin acest proiect se vor reconfigura intersectiile tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relatiilor de stanga dintre cele doua artere de circulatie in conditii de siguranta si confort. Valoarea contractului este de 126 milioane lei, fara TVA.
“Primul pod a inceput sa prinda contur. De cand a fost reatribuit contractul s-au montat 20 de piloti. De luni a inceput montarea grinzilor. Cate 4, in fiecare noapte. Sunt montate deja 16 grinzi prefabricate, de circa 40 de metri lungime fiecare, pe primele 4 deschideri ale podului. Profitam de vremea buna si continuam cu turnarea pilotilor, iar in saptamanile urmatoare se vor monta si celelalte 28 de grinzi. Vrem ca lucrarea sa se desfasoare intr-un ritm cat mai rapid, ca sa rezolvam urgent conflictul de trafic din zona. Sper ca in decembrie 2014 pasajul sa fie terminat” a declarat Primarul General.
Sorin Oprescu a explicat ca acest proiect rezolva subtraversarea a doua puncte esentiale – Splaiul Unirii si Dambovita pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu Calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasajul subteran de la Pi