Grupul Realitatea-Catavencu promite cele mai multe masuri de dezvoltare pe Internet anul acesta. MediaPro Interactive se concentreaza pe intarirea unor proiecte si pe mentinerea pozitiei sale in ierarhia online, in timp ce Neogen "nu pregateste niciun proiect nou" in Romania. Reprezentantii celor trei companii si-au prezentat planurile pentru 2009 luni seara, in cadrul evenimentului Web Club. Cu aceeasi ocazie, reprezentantul agentiei Mediaedge:cia a avertizat ca anul acesta televiziunea va incerca sa atraga publicitate din celelalte medii, inclusiv dinspre Internet.
Dragos Stanca, managing director F5, divizia de online a grupului Realitatea-Catavencu, a anuntat la Web Club ca acest grup se va concentra pe "hard news" si "business news" prin portalul Realitatea.net, care va fi relansat in martie, respectiv prin portalul Money.ro. Stanca a anuntat si o serie de proiecte noi, inclusiv o platforma de tip Yahoo!Answers.
La randul sau, Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:CIA Romania, a afirmat ca aceasta agentie estimeaza ca publicitatea pe Internet va cunoaste cresterile cele mai mari anul acesta, de pana la 25%, avertizand insa ca posturile de televiziune, care vor pierde considerabil din ritmul de crestere (doar 5-10% fata de 2008), vor incerca sa atraga publicitate dinspre celelalte medii, inclusiv dinspre online.
Dragos Stanca, managing director F5:
Vom concentra toate activitatile online intr-o singura companie, F5Pe zona de continut ne vom concentra pe "hard news" prin portalul Realitatea.net, ce va fi relansat in martie, precum si pe "business news", prin portalul Money.ro24fun.ro va fi relansat ca platforma de divertismentVom realiza, in parteneriat cu Treeworks, o platforma de tip Yahoo!Answers, intitulata Toti pentru unu (TPU.ro)Ne vom ajusta strategia in functie de ce se va intamplaMarti,