Producatorul roman de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a anuntat, miercuri, consolidarea marcii Gerovital prin achizitionarea drepturilor detinute de Gerovital Cosmetics (Miraj) pentru 1,2 milioane euro, informeaza NewsIn.
Obiectul tranzactiei a constat in transmiterea tuturor drepturilor asupra marcilor care contin cuvintele Gerovital, Aslan, Ana Aslan, GC sau combinatii ale acestora din patrimoniul Gerovital Cosmetics catre Farmec SA.
In contextul in care, la nivelul al anului 2007, marca Gerovital produsa de Farmec detinea o cota de piata de 13,5%, iar cea produsa de Gerovital Cosmetics de 1,7%, tranzactia a fost evaluata la 1,2 milioane euro. Procesul efectiv de achizitionare a marcii s-a intins pe o perioada de sase luni, iar tratativele au durat peste un an.
Planurile Farmec legate de marca Gerovital se vor axa in principal pe dezvoltarea de noi produse cu timpi scurti de actiune si beneficii multiple pentru consumator.
"Sa nu uitam ca produsele Gerovital sunt primele produse anti-age din lume, la Farmec Cluj s-a facut prima crema Gerovital, iar productia acesteia nu s-a oprit de peste 40 de ani (...) Vom sustine marca cu noi produse cu efect instant, care vor actiona la suprafata pielii, dar si cu produse care vor actiona in profunzime", a declarat directorul general al companiei, Liviu Turdean.
Compania estimeaza ca aproximativ 60% din bugetul anului 2009 va fi alocat investitiilor in cercetare, productie si promovare a marcii Gerovital. De asemenea, directorul de marketing al Farmec, Ioana Borza, a declarat ca pentru urmatorii trei ani investitiile se vor ridica la 10,5 milioane euro. Aceasta a precizat ca investitiile de anul trecut, in retehnologizare si modernizarea laboratoarelor, au depasit 3,5 milioane euro.
Ioana Borza a mai spus ca exporturile reprezinta 10% din cifra de afaceri a compani