Elevii de la Colegiul Economic „Dionisie Pop Marţian” din Alba Iulia îşi promovează liceul, şi cum se putea mai bine dacă nu în mediul virtual. De curând aceştia au realizat un filmuleţ în care fiecare precizează de ce a ales să studieze la această şcoală. Ideea realizării acestui videoclip aparţine directorului Dan Anca.
Filmuteţul are 45 de secunde şi cuprinde cadre din interiorul şcolii în săli de clasă, pe holuri, în Centrul de Documentare şi Informare, în baza de practică şi în curtea instituţiei. Cei care apar în spot sunt elevi de clasa a XI-a. Filmările şi montajul au fost realizate de Daniel Mortura şi Ionuţ Bena, doi tineri talentaţi, membri ai Cercului de Marketing din cadrul Universităţii „1 Decembrie” 1918 Alba Iulia.
„Scopul acestui spot este acela de a dovedi că procesul instructiv-educativ promovat de Colegiul Economic este unul de calitate, centrat pe elev, ce favorizează dobândirea de competenţe necesare integrării absolvenţilor pe piaţa muncii. Colegiul Economic D. P. Marţian este o şcoală ce promovează o educaţie la standarde europene.” a precizat directorul Dan Anca, pe pagina online a Colegiului Economic „Dionisie Pop Marţian”.
URL scurt: http://alba24.ro/?p=251236
Elevii de la Colegiul Economic „Dionisie Pop Marţian” din Alba Iulia îşi promovează liceul, şi cum se putea mai bine dacă nu în mediul virtual. De curând aceştia au realizat un filmuleţ în care fiecare precizează de ce a ales să studieze la această şcoală. Ideea realizării acestui videoclip aparţine directorului Dan Anca.
Filmuteţul are 45 de secunde şi cuprinde cadre din interiorul şcolii în săli de clasă, pe holuri, în Centrul de Documentare şi Informare, în baza de practică şi în curtea instituţiei. Cei care apar în spot sunt elevi de clasa a XI-a. Filmările şi montajul au fost realizate de Daniel Mortura şi Ionuţ Bena, doi tineri talentaţi, memb