Grupul FlorideLux.ro, care opereaza magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro, dar si florariile offline FlorideLux, a realizat afaceri de 0,5 milioane de euro in 2012, sustinute in principal de investitiile facute de companie in business-urile sale.
“In ciuda faptului ca, la inceputul anului trecut, mizam pe afaceri de 450.000 de euro si chiar daca mediul economic nu a fost tocmai favorabil business-ului nostru, am reusit sa ajungem la o cifra de afaceri de 0,5 milioane de euro in 2012. Practic, am avut un avans de 11%, pe o piata in scadere cu 20%”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.
Investitiile realizate anul trecut in deschiderea unui nou punct de lucru, dar si in sistemul de management, care permite administrarea si conducerea intr-un mod mai usor a intregii afaceri, prin unificarea tuturor brandurilor din grup, a avut o semnificatie deosebita in obtinerea acestor rezultate financiare. Astfel, dupa prima luna trecuta de la implementarea acestui sistem, grupul FlorideLux.ro a reusit sa reduca costurile de administrare si management cu pana la 5%.
Totodata, relansarile magazinelor online FlorideLux.ro, CosurideLux.ro, precum si a intregii retele de site-uri dedicate Craciunului, a contribuit la inregistrarea unei cifre de afaceri in crestere in 2012.
“Anul trecut am relansat FlorideLux.ro, oferind utilizatorilor de smartphone o varianta responsive (adaptata echipamentului mobil dupa care este accesat site-ul) mult imbunatatita. De asemenea, am reorientat puternic magazinul online CosurideLux.ro catre zona de B2B, ceea ce ne-a permis sa ne atingem targetul de 80.000 de euro, propus la lansarea acestuia.
Target pentru acest an: 600.000 de euro si lansari de noi proiecte Citeste si:LIVE-BLOGGING de la ecomTIM, cel mai mare eveniment regional de e-commerceRezumat eco