Pe măsură ce pe internet sunt postate tot mai multe imagini-spion cu următoarea generaţie a Logan, tot mai multe discuţii apar pe forumurile de profil cu privire la viitorul model. Concluzia? Majoritatea potenţialilor clienţi doresc un automobil care să concureze cu Skoda în dotări, dar care să aibă preţul primei generaţii a Logan.
Pregătirile pentru cea de-a doua generaţie a Daciei Logan intră pe ultima sută de metri, în condiţiile în care pe internet apar tot mai multe imagini cu maşina aflată în teste cu un camuflaj tot mai "lejer". Cel mai probabil Dacia va prezenta noul Logan la sfârşitul lunii viitoare, în cadrul Salonului Auto de la Paris, la opt ani de când a fost prezentată prima generaţie.
Producţia actualei generaţii a modelului Logan se va opri definitiv în luna decembrie a acestui an, odată cu pornirea celei de-a doua generaţii, cunoscute până acum sub numele de "proiectul X52".
"Semnalul" lansării viitorului Logan 2, despre care francezii de la Renault nu au spus deocamdată mai nimic, este dat de modernizarea liniilor de producţie din cadrul uzinei de la Mioveni.
Cum arată noile Dacia Logan şi Sandero - proiect rusesc. Galerie FOTO
În plus, pentru a face loc creşterii producţiei de la Mioveni care va avea loc odată cu lansarea lui Logan 2, Renault a oprit luna trecută producţia utilitarei Logan Pick-up la Mioveni, iar până la finalul anului vor fi "trase pe dreapta" şi modelele Logan MCV şi Van, pe măsură ce aceste maşini vor fi înlocuite de modele produse în Maroc.
În total, cele trei modele deţin în prezent aproximativ 20% din totalul producţiei de la Mioveni, cu exporturi anuale de peste 50.000 de unităţi. Cele trei vor fi înlocuite pe piaţa europeană de vehiculul recreaţional Dokker şi varianta utilitară a acestuia, Dokker Van, produse în Maroc, la Tanger, unde Renault a investit peste un miliard de eu