Frumosii se nasc cu o sansa in plus, se spune, credinta cu noi intelesuri atunci cand pariul pe imagine aduce bani - din aparitii publice, contracte de publicitate sau productii media. Publicitatea face legea si tot ea da de stire ca moda frumusetii la masculin se schimba: in ultimii ani, barbatul Marlboro, aventuros si salbatic, a pierdut tot mai mult din terenul sau virgin in favoarea unui Adam ?Hugo Boss?, epilat, delicat si vulnerabil
Schimbare. Modelul ?macho? respira greu. Modelul epilat, delicat si vulnerabil castiga teren
Frumosii se nasc cu o sansa in plus, se spune, credinta cu noi intelesuri atunci cand pariul pe imagine aduce bani - din aparitii publice, contracte de publicitate sau productii media. Publicitatea face legea si tot ea da de stire ca moda frumusetii la masculin se schimba: in ultimii ani, barbatul Marlboro, aventuros si salbatic, a pierdut tot mai mult din terenul sau virgin in favoarea unui Adam ?Hugo Boss?, epilat, delicat si vulnerabil. Daca in perioada sa ?hollywoodiana?, modellingul feminin a produs vedete precum Claudia Schiffer sau Cindy Crawford, barbatii fatali din seria Dolce&Gabbana sau Roberto Cavalli nu au capatat niciodata cu adevarat un nume. Suedezul Markus Schenkenberg a prezentat multi ani pentru Armani sau Versace, dar a reusit sa se remarce mai degraba in colectia amantilor Pamelei Anderson, iar Mark Wahlberg, cel mai longeviv dintre ?superbarbatii Calvin Klein?, este cunoscut doar ca actor. Actorii si sportivii au preluat sarcina de a promova modelul masculin, iar concursurile de frumusete ale genului (?Model of the Year? sau ?Mr. Univers?) au fost inlocuite de topurile realizate de presa (intocmite, cele mai multe, pe baza votului cititorilor).
Selectia EVZ:
Luand in considerare opiniile primului juriu EVZ (40 vedete si ziaristi), am intocmit de o lista cu peste 200 de nume, care i-