In afara de Logan, compania rusa AvtoVaz intentioneaza sa asambleze automobile din clasa B dupa licentele Renault, sub brand-ul Lada, precum si motoare pentru ambele modele. Potrivit presedintelui AvtovVaz, Boris Alesin, francezii pot deveni unul din actionarii unei noi uzine de producere de componente auto pe care vor sa o creeze Avtovaz si Rostehnologia.
"Dupa toate probabilitatile, va fi o masina care va inlocui Symbol", a declarat pentru RBC Daily managerul proiectului Avto Business Info, Roman Guliaev. „Symbol si Logan au o linie comună pentru motoare, deci asezarea lor pe aceeasi banda tehnologica pare o decizie logica”, spune el, precizand ca un asemenea automobil va putea fi cumparat cu aproximativ 9.500 de euro (350.000 de ruble). In afara de Logan, compania rusa AvtoVaz intentioneaza sa asambleze automobile din clasa B dupa licentele Renault, sub brand-ul Lada, precum si motoare pentru ambele modele. Potrivit presedintelui AvtovVaz, Boris Alesin, francezii pot deveni unul din actionarii unei noi uzine de producere de componente auto pe care vor sa o creeze Avtovaz si Rostehnologia.
"Dupa toate probabilitatile, va fi o masina care va inlocui Symbol", a declarat pentru RBC Daily managerul proiectului Avto Business Info, Roman Guliaev. „Symbol si Logan au o linie comună pentru motoare, deci asezarea lor pe aceeasi banda tehnologica pare o decizie logica”, spune el, precizand ca un asemenea automobil va putea fi cumparat cu aproximativ 9.500 de euro (350.000 de ruble).