Audienţa programului „Happy Hour” este de două ori mai mare decât cea a talk-show-ului „Acces Direct”, transmis de Antena.Chiar dacă sunt difuzate aproximativ pe acelaşi tronson orar, show-ul lui Cătălin Măruţă deţine supremaţia în sondajele de audienţă în faţa emisiunii lui Mădălin Ionescu. Veselia de pe platoul de filmare al emisiunii „Happy Hour”, trupa din studio şi entuziasmul prezentatorului, Cătălin Măruţă, par să dea rezultate în sondajele de audienţă.
Mai mult, programul a reuşit, în intervalul 22 septembrie – 21 octombrie, să devanseze clar emisiunea „Acces Direct”, moderată de Mădălin Ionescu. Trebuie precizat că prima este difuzată în intervalul orar 17.54 – 19.00, iar cea de-a doua între orele 17.00 şi 19.00.
Ionescu a făcut de curând un schimb de televiziuni: în toamnă a părăsit Naţional TV şi emisiunea „Miezul problemei” pentru trustul Intact. Astfel, audienţa medie în această perioadă înregistrată în mediul urban de „Happy Hour” a fost de 547.000 de telespectatori pe minut, în timp ce „Acces Direct” a avut doar 214.000 de telespectatori pe minut.
Ogică nu aduce audienţă la „Acces Direct“
Trebuie precizat că talk-show-ul de pe Antena 1 mai are nevoie de timp să se aşeze, să atragă telespectatori şi să-i facă fideli formatului. Şi, între noi fie vorba, Ogică (prezent în câteva din ediţiile emsiunii „Acces Direct”) trebuie să fie mai convingător pentru ca programul să prindă din urmă audienţa „Happy Hour”.
În plus, talk-show-ul trebuie să ţină piept jurnalului de ştiri de la ora 5, difuzat de Pro TV, care are nu doar o audienţă semnificativă, dar şi „vechime” pe piaţa media şi deci telespectatori fideli.
Interesantă este transformarea pe care a avut-o Măruţă, sub umbrela strălucitoare a postului Pro TV. Şi-a început cariera la TVR 2 cu emisiunea matinală, „Tonomatul de pe 2”, a