Procurorii militari au finalizat ancheta în cazul tragediei de la 5 iulie, când 12 militari au murit într-un zbor de antrenament; concluzia - dezastrul a fost provocat de o „defecţiune tehnică". Magistraţii au dispus neînceperea urmăririi penale în dezastrul aviatic, deoarece accidentul a fost cauzat de o defecţiune tehnică.
Procurorii militari care au analizat timp de două luni cauzele producerii accidentului de la Tuzla au ajuns la concluzia că cei 12 militari, morţi la data de 5 iulie, după ce AN2-ul cu care se antrenau s-a prăbuşit, au fost victimele unei defecţiuni tehnice. CITEŞTE şi: După un an de anchete, procurorii nu au făcut nicio arestare în cazul acceleratului sărit de pe şine la Cârcea Nici azi nu ştim cine este teroristul CFR din septembrie 2009 Militarii morţi în accidentul aviatic de la Tuzla, înaintaţi în grad de MApN Ultimele clipe Rezoluţia procurorilor are valoare de document. Avionul abia fusese alimentat înainte de fatidicul zbor cu numărul şase, iar alegerea poziţiilor în aeronavă a însemnat pentru unii viaţa, iar pentru alţii - moartea. GALERIE FOTO DE LA LOCUL ACCIDENTULUI Cei 14 militari s-au poziţionat în avion, pe scaune, astfel: Marius Nazare, imediat în stânga uşii de acces, urmat în stânga de Liviu Antim, apoi Marius-Cătălin Chioveanu, Cosmin Furtună; pe partea dreaptă, în faţa acestora, începând dinspre cabina piloţilor, se aflau Cătălin Rădoi, Băduţ Papuc, Vlăduţ Sărman şi Cozmin Florescu. Florin-Claudiu Cişmaşu a rămas în picioare, după ce le-a verificat militarilor prinderea legăturilor de siguranţă de cablul transversal al avionului. GALERIE FOTO CU PRELUAREA SUPRAVIEȚUITORILOR DE ELICOPTERUL MAI Comandorul Nicolae Jianu ocupa scaunul din dreapta lui Rădoi, iar Cătălin Vicenţiu Antoche pe cel din stânga lui Cozmin Furtună. Piloţii Ştefăniţă Daniel Bălşanu, Lavinia Guită şi mecanicul de bord Răsvan Rîngheţ se aflau în ca