Preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Horea Uioreanu, a condus vineri, şedinţa tehnică de lucru care a reunit reprezentanţii tuturor instituţiilor publice şi ai celorlalţi actori implicaţi în organizarea, în perioada 21-23 iunie, a Festivalului de muzică electronică „Electric Castle”.
Participanţii la întâlnire au pus la punct toate detaliile referitoare la organizarea şi derularea Festivalului de muzică electronică „Electric Castle”, în condiţii de maximă siguranţă şi confort pentru toţi participanţii, fiind prezentate şi analizate inclusiv facilităţile legate de transport şi cazare ce urmează a fi oferite publicului spectator.
Astfel, s-a stabilit ca, în colaborare cu autorităţile responsabile cu asigurarea ordinii şi liniştii publice, să se asigure prezenţa unui număr semnificativ de echipaje care vor avea rolul să prevină şi să combată derularea oricărui fel de evenimente antisociale. În acelaşi timp, pentru a fi evitate orice fel de situaţii neplăcute, atât Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă al Judeţului Cluj cât şi Serviciul de Ambulanţă al judeţului Cluj vor deplasa la Bonţida echipe de specialitate, pentru a rezolva în timp util orice problemă care ar putea apărea în perioada evenimentului.
„Toate măsurile luate astăzi au ca scop asigurarea unor condiţii cât mai bune pentru cei peste 25.000 de vizitatori care sunt aşteptaţi în cele trei zile de festival. Sperăm ca ei să se bucure pe deplin de acest eveniment, care pentru noi este un bun prilej de a promova judeţul Cluj şi castelul Banffy în rândul unui public preponderent tânăr, atât din ţară cât şi din străinătate”, a declarat Uioreanu.
În ceea ce priveşte transportul, pentru spectatorii care pornesc sau care tranzitează municipiul Cluj-Napoca, se vor asigura mijloace de transport în comun care vor pleca din parcarea stadionului Cluj Arena spre Bonţida la intervale de 1