Consilierii judeţeni au aprobat marţi după-amiază, într-o şedinţă extraordinară, înfiinţarea unei comisii a CJ Prahova care să analizeze modul în care au fost cheltuiţi banii primiţi de Spitalul Judeţean Ploieşti, de la instituţia judeţeană. Preşedintele CJ Prahova Mircea Cosma spune că în spital nu vor mai fi probleme de comunicare
Consilierii judeţeni s-au întâlnit marţi după-amiază în şedinţă extraordinară convocată de aleşii PDL pentru a discuta concluziile controlului desfăşurat timp de o săptămână şi jumătate la Spitalul Judeţean de Urgenţă (SJU) din Ploieşti.
Chiar dacă s-a propus şi o modificare a contractului de management la SJU Ploieşti, pentru a nu se ajunge în situaţia ca un manager de spital să nu poată fi demis, propunerea nu a trecut, contractul cadru fiind reglementat prin ordin al Ministerului Sănătăţii.
De vot a trecut doar proiectul privind înfiinţarea unei comisii de anchetă formată consilieri judeţeni care să analizeze modul în care au fost cheltuiţi banii primiţi de SJU Ploieşti de la Consiliul Judeţean (CJ) Prahova. Aceasta va fi formată din consilierii care fac parte, deja, din comisia de sănătate a CJ.
Preşedintele CJ Prahova a comentat şi concluziile raportului, precum şi programul de măsuri întocmite de comisia Ministerul Sănătăţii în privinţa controlului din spital.
„Programul de măsuri l-am primit în format electronic şi nu poartă semnătura şi asumarea răspunderii, dar, chiar şi aşa, am trecut la aplicarea lui. Sunt două modalităţi de aplicare, în sensul că o echipă de a noastră se află la Bucureşti, la Ministerul Sănătăţii, pentru a pune la punct contractul de management provizoriu, şi o altă echipă condusă de doctorul Florin Puşcariu, managerul interimar, lucrează la respectarea măsurilor care au fost recomandate în spital“, a spus Mircea Cosma.
Preşedintele CJ Prahova a spus că este analizată posibi