CFR Calatori nu va inchide ruta de cale ferata Gara de Nord-Aeroportul Henri-Coanda pe termen scurt, pentru ca in ultimele luni traficul a crescut constant cu circa 6-8%, relateaza Mediafax. In urmatoarele saptamani va fi instalat si acoperisul statiei de la Otopeni, a carui lipsa a generat numeroase plangeri.
In luna mai, ministrul Transporturilor, Radu Berceanu anunta ca linia feroviara Gara de Nord - Otopeni inregistreaza pierderi si va fi inchisa pentru ca nu atragea suficient trafic. Primele curse pe traseul Bucuresti-Otopeni au avut loc in luna februarie.
Trenul merge pe traseul Gara de Nord Bucuresti-Triaj-Chitila-Mogosoaia-Balotesti, de unde pasagerii isi continua calatoria cu autobuze, pana la aeroportul Otopeni. Pretul unui bilet, care acopera si transportul cu autobuzul, este de sase lei. CFR Calatori nu va inchide ruta de cale ferata Gara de Nord-Aeroportul Henri-Coanda pe termen scurt, pentru ca in ultimele luni traficul a crescut constant cu circa 6-8%, relateaza Mediafax. In urmatoarele saptamani va fi instalat si acoperisul statiei de la Otopeni, a carui lipsa a generat numeroase plangeri.
In luna mai, ministrul Transporturilor, Radu Berceanu anunta ca linia feroviara Gara de Nord - Otopeni inregistreaza pierderi si va fi inchisa pentru ca nu atragea suficient trafic. Primele curse pe traseul Bucuresti-Otopeni au avut loc in luna februarie.
Trenul merge pe traseul Gara de Nord Bucuresti-Triaj-Chitila-Mogosoaia-Balotesti, de unde pasagerii isi continua calatoria cu autobuze, pana la aeroportul Otopeni. Pretul unui bilet, care acopera si transportul cu autobuzul, este de sase lei.