Aproximativ jumatate dintre americani au avut nevoie de ajutor in utilizarea noilor tehnologii, fie ca a fost vorba de un simplu telefon mobil, fie de ceva mai complex precum calculatoarele sau laptopurile. Aceasta este concluzia unui studiu publicat de Pew Research Center. Astfel, confruntati cu probleme tehnice, 38% dintre americani au facut apel la un serviciu de ajutor, 15% au apelat la prieteni sau apropiati, iar 2% au cautat un raspuns pe internet. Mai mult, 15% dintre cei care au intampi
Aproximativ jumatate dintre americani au avut nevoie de ajutor in utilizarea noilor tehnologii, fie ca a fost vorba de un simplu telefon mobil, fie de ceva mai complex precum calculatoarele sau laptopurile. Aceasta este concluzia unui studiu publicat de Pew Research Center.
Astfel, confruntati cu probleme tehnice, 38% dintre americani au facut apel la un serviciu de ajutor, 15% au apelat la prieteni sau apropiati, iar 2% au cautat un raspuns pe internet. Mai mult, 15% dintre cei care au intampinat probleme au renuntat pur si simplu orice cautare a raspunsurilor.
"Un nou gadget poate deveni popular chiar inainte ca tehnologia sa fie inteleasa de utilizatorul mediu", explica Sydney Jones, co-autor al studiului.
Sursa: L'Expansion