Lansarea afacerilor bazate pe vanzari online nu mai este demult o enigma pentru antreprenorii romani, iar atunci cand experienta anterioara profesionala se imbina cu pasiunea pentru business si cunoasterea nevoilor clientelei succesul vine garantat. Este si cazul lui Alexandru Chiritescu, pentru care site-ul scule.detop.ro a debutat firesc pe piata sculelor si accesoriilor profesionale.
“Site-ul a fost lansat la inceputul lunii august 2007 si a venit ca un raspuns la lipsa transparenta din punctul de vedere al preturilor pe piata de profil. Foarte multe magazine si distribuitori de scule profesionale practica preturi de lista ridicate la care se aplica discounturi pe baza negocierilor, a metodei de plata alese , a perioadei de livrare etc., astfel incat clientul final nu stie din start care este pretul de vanzare”, a declarat, pentru Wall-Street, Alexandru Chiritescu, general manager al magazinului online scule.detop.ro.
Transparenta preturilor pe site, dar si posibilitatea de achizitie rapida a unor astfel de produse de catre companiile interesate sustin initiativa antreprenorului Chiritescu, absolvent al Politehnicii Bucuresti, profilul inginerie electrica si calculatoare in limba engleza si fost angajat al unui mare importator si distribuitor de scule profesionale.
„Investitia initiala a fost in jur de 10.000 de euro”, spune acesta, suma cuprinzand dezvoltarea magazinului virtual, a softului de gestiune interna a comenzilor si a solicitarilor de la clienti, implementarea softului de facturare, dar si echiparea biroului si costurile de intretinere pentru primele luni.
Compania dispune in prezent de 8 angajati care faciliteaza preluarea comenzilor pe site si partea de consultanta de specialitate pentru produsele oferite, care variaza de la aparate de sudura, ciocane si compresoare pana la generatoare de curent pentru uz casnic.
„In ult