Compania Edenred (fosta Accor Services România), unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa tichetelor valorice, cu afaceri de 19,7 milioane de euro în 2009, a cumpărat businessul emitentului de tichete Euroticket, în urma unei investiţii de 5,5 milioane de euro, potrivit oficialilor companiei Edenred.
Încă 4,5% din piaţă
Compania Euroticket, deţinută de Euroticket Company France, a vândut către Edenred mărcile Picknik Ticket (tichet de masă), Turistick Ticket (tichet de vacanţă), Bonus Ticket (tichet-cadou), Bebe Ticket (tichet de creşă) şi Cărturar Tiket (tichet de carte), dar şi echipamentele de producţie şi baza de 3.000 de clienţi companii, potrivit oficialilor Edenred.
În prezent, pe Registrul Comerţului compania Euroticket, care a avut o cifră de afaceri de 1,3 mil. euro şi un profit de 126.000 de euro în 2009, apare ca fiind în stare de dizolvare, cu sediul expirat la sfârşitul lunii decembrie a anului trecut. Compania figura cu 114 angajaţi în 2009 pe Ministerul de Finanţe.
"În urma acestei tranzacţii, cota de piaţă a Edenred România va creşte cu 4,5%, ajungând la 40%", au transmis oficialii companiei Edenred.
Ei au mai precizat că Euroticket deţinea o cotă de piaţă de 4,5% în urma emiterii unui volum estimat la 53 mil. euro.
Potrivit ultimelor estimări ale jucătorilor, piaţa tichetelor valorice (masă, cadou, vacanţă, creşă) se ridică la aproape 1,2 miliarde de euro. Principalele companii emitente de tichete valorice sunt Edenred, Sodexo şi Cheque Dejeuner. "Această achiziţie confirmă interesul pe termen lung al Edenred pentru România şi încrederea în potenţialul de creştere al acestei pieţe, înscriindu-se în strategia mondială de dezvoltare a grupului", a declarat Philippe Blecon, directorul general al Edenred România, care furnizează tichete de masă, cadou, vacanţă şi altele către angajaţii a 35.000 de clie