Peste 30 de producatori si importatori certificati isi impart in aceasta vara piata romaneasca a cremelor, lotiunilor si uleiurilor pentru si dupa plaja. Dintre acestia, producatorii Nivea Sun, Gerovital Plant si Oriflame vor sta mai linistiti la soare anul acesta, dat fiind ca sint pe primele trei locuri in preferintele celor
Firmele de cosmetice au aruncat pe piata 120 de creme si uleiuri de plaja
Peste 30 de producatori si importatori certificati isi impart in aceasta vara piata romaneasca a cremelor, lotiunilor si uleiurilor pentru si dupa plaja. Dintre acestia, producatorii Nivea Sun, Gerovital Plant si Oriflame vor sta mai linistiti la soare anul acesta, dat fiind ca sint pe primele trei locuri in preferintele celor care folosesc cosmetice pentru plaja. Produsele acestor trei companii au cea mai mare? cota de piata, fiind urmate de alte peste 120 de tipuri existente in acest moment, care aduc firmelor, intr-un singur sezon, cifre de afaceri de sute de mii de dolari. Chiar daca Romania este socotita o piata cu putere scazuta de cumparare, producatorii sint gata sa ofere consumatorilor produse pentru fiecare buzunar.
Sapte din zece romani se protejeaza
Sapte din zece persoane care merg la plaja folosesc o crema de protectie, spun companiile producatoare de produse solare. Dupa nivelul vinzarilor, majoritatea utilizatorilor folosesc insa o crema cu indice scazut de protectie, adica mai ieftina, spun Manuela Crisan, director de marketing la Farmec Romania, si Monica Nenita, responsabil relatii publice la L?Oreal Romania. Oamenii nu sint suficient de bine informati despre riscurile expunerii necontrolate la soare si de aceea exista diferente majore intre nivelul vinzarilor din Romania si cel din alte tari europene, afirma Monica Nenita. Desi consumul de produse solare ramine modest comparativ cu pietele vestice, veniturile compa